MU Terminál C est, 2016
Leírás helyett pár cenzúrázatlan nézői vélemény: „Gyönyörű. Számomra a magányosok és a már megérkezettek együtt éléséről szól, gyengéden fogta a szívemet, kicsit szorította, de nem gyötört meg. Vágyni kezdek a szépségre, a közösségben repülésre, a fészek intimitására, a lemaradottak egymást vigasztaló talán holnapjára, és megint sajnálom, hogy nincs olyan fizikai bejáratottságom, hogy azt a nagy ívű hátrahajlást és közvetlen utána a zuhanást stabil szögben és álló helyzetben oly tökéletesen és biztonságosan kivitelezhetném, mint a középső táncos hölgy. Így marad nekem a néző ábrándozó pozíciója, na meg a hallgató megnyugvó szerepe, és bizsergés, és vágyakozás, és várakozás. De ahogy magamat ismerem, kb. tizenöt perc múlva kipróbálom. De vigyázni fogok, tudom, ez nem játék.” „A Femina tánc nekem akkor tetszett igazán, amikor hátulról simogatva közelíti meg a férfit, és ezek a meztelen vállak egymásba borulva és ölelő karokba forrnak. A nőnek ez egy finom közelítése, nem törtetve és kihívóan, hanem mint a befogadó méh, lágyan átölel. Egyébként a zene hatásos volt ehhez a jelenethez, kicsit olyan elhaló segélykiáltások, amelyeket csak a finom lelkű nők vesznek észre a férfiakban. A tánc nyelvéhez persze az ért legjobban, aki sokat beszél ezen a nyelven, nekem érzelmeken jut el ez a beszéd.” Előadók: Asztalos Dóra, Halász Csilla, Hoffmann Adrienn, Ruzsom Mátyás
Zene: Kunert Péter
Jelmez: Hoffmann Adrienn
Fény: Fejes Ádám
Koreográfus: Fejes Ádám
Leírás helyett pár cenzúrázatlan nézői vélemény: „Gyönyörű. Számomra a magányosok és a már megérkezettek együtt éléséről szól, gyengéden fogta a szívemet, kicsit szorította, de nem gyötört meg. Vágyni kezdek a szépségre, a közösségben repülésre, a fészek intimitására, a lemaradottak egymást vigasztaló talán holnapjára, és megint sajnálom, hogy nincs olyan fizikai bejáratottságom, hogy azt a nagy ívű hátrahajlást és közvetlen utána a zuhanást stabil szögben és álló helyzetben oly tökéletesen és biztonságosan kivitelezhetném, mint a középső táncos hölgy. Így marad nekem a néző ábrándozó pozíciója, na meg a hallgató megnyugvó szerepe, és bizsergés, és vágyakozás, és várakozás. De ahogy magamat ismerem, kb. tizenöt perc múlva kipróbálom. De vigyázni fogok, tudom, ez nem játék.” „A Femina tánc nekem akkor tetszett igazán, amikor hátulról simogatva közelíti meg a férfit, és ezek a meztelen vállak egymásba borulva és ölelő karokba forrnak. A nőnek ez egy finom közelítése, nem törtetve és kihívóan, hanem mint a befogadó méh, lágyan átölel. Egyébként a zene hatásos volt ehhez a jelenethez, kicsit olyan elhaló segélykiáltások, amelyeket csak a finom lelkű nők vesznek észre a férfiakban. A tánc nyelvéhez persze az ért legjobban, aki sokat beszél ezen a nyelven, nekem érzelmeken jut el ez a beszéd.” Előadók: Asztalos Dóra, Halász Csilla, Hoffmann Adrienn, Ruzsom Mátyás
Zene: Kunert Péter
Jelmez: Hoffmann Adrienn
Fény: Fejes Ádám
Koreográfus: Fejes Ádám
Helyszín
MU Színház
Budapest, XI., Körösy József u. 17.
Budapest, XI., Körösy József u. 17.
Térkép
Ne használj papírt, ha nem szükséges!
Az emailban kapott jegyeid — ha teheted — a telefonodon mutasd be.
Köszönjük!